Умови Гарантії
Увага! Гарантія 24 місяці не поширюється на Аксесуари
Безкоштовне гарантійне сервісне обслуговування проводиться протягом гарантійного терміну. Після закінчення гарантійного терміну, Покупець може укласти договір на післягарантійне обслуговування (послуга платна).
Увага!
Перш ніж почати експлуатацію обладнання, уважно ознайомтеся з Інструкцією по експлуатації, яка додається до Товару. У разі втрати інструкції, Ви зможете знайти її в розділі «інструкції».
Увага, спеціальна гарантія на компресор!
Крім стандартної гарантії на Товар, діє спеціальна гарантія в 5 років на компресор.
1. Спеціальні гарантійні зобов'язання поширюються на компресори до моделей, у яких на сторінці сайту в характеристиках вказано параметр "гарантія на компресор: 5 років" і куплені дані Товари на території України з 1 травня 2017 р;
2. Спеціальні гарантійні зобов'язання поширюються на роботу компресора протягом 5 років з дати купівлі приладу кінцевим споживачем, за умови пред'явлення документів, що підтверджують купівлю кулера;
3. Спеціальні гарантійні зобов'язання не поширюються на випадки, при яких порушення в роботі компресора викликані неправильним використанням, проведенням ремонтних робіт неавторизованим персоналом, використанням приладу не за призначенням або недотримання інструкцій з експлуатації та установки приладу;
4. Спеціальні гарантійні зобов'язання не передбачають покриття витрат за викликом спеціаліста, доставці приладу в сервісний центр, проведення ремонтних робіт і додатковими матеріалами, які були використані при ремонті.
Протягом Гарантійного терміну Товар приймається на безкоштовне обслуговування при наявності наступних документів:
Заповнений Гарантійний Талон;
Документ, що підтверджує купівлю товару;
Якщо перераховані вище документи відсутні, то в якості додаткової міри, що дозволяє Покупцеві реалізувати своє право на отримання безкоштовного сервісного обслуговування по гарантії, ми застосовуємо перевірку дати продажу товару за його серійним номером. Перевірка за серійним номером може бути застосована для кулерів, роздатчиків та пурiфайерiв.
Увага!Сильно забруднені апарати на безкоштовний Гарантійний ремонт не приймаються!
Товар знімається з Гарантійного обслуговування в наступних випадках:
якщо дефекти апарату викликані порушенням правил установки, експлуатації, зберігання або транспортування, викладених в інструкції з експлуатації;
при проведенні самостійного ремонту, що спричинило за собою несправність апарату;
при наявності механічних, хімічних і термічних ушкоджень виробу і його складових частин;
при пошкодженні апарату внаслідок обставин непереборної сили (пожежа, стихія, блискавка);
при пошкодженнях, викликаних попаданням всередину апарату сторонніх предметів, рідин, комах, тварин, в т. ч. зайвої кількості пилу
при експлуатації виробу в мережі з відсутністю контуру заземлення;
при пошкодженнях, викликаних невідповідністю державним стандартам харчування телекомунікаційних, кабельних мереж та ін .;
при виявленні у вироби слідів перегріву електронних компонентів через електричну перенапругу;
в разі наявності сильного накипу в нагрівальному баку, відповідальність несе виробник води;
при використанні не бутильованої води.
Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.
Зверніть увагу!
Гарантія не поширюється на зовнішні витратні матеріали та швидкозношуючі деталі.
Доставка товару до сервісного центру для гарантійного ремонту проводиться силами Покупця за рахунок Продавця. Доставка товару з сервісного центру після гарантійного ремонту проводиться силами і за рахунок Продавця.
Адреса авторизованого сервісного центру:
м. Київ, вул. Миропільська 21 — подивитись на картi.
Графік роботи:
понеділок-п'ятниця (візит за попередньою домовленістю)
Контакти:
0-800-7-555-36
service@hotfrost.ua